MIT EGYÉL AZ IRODÁBAN, HOGY NE HÍZZ EL?

Kekszet majszolsz egész nap? Itt leírjuk, hogy inkább mit nassolj!

Ha az irodai kekszek, délutáni nassolások és üzleti ebédek hízlalják a derekadat – az hátsó fertályról nem is beszélve, akkor ideje, hogy átvegyük ezeket a dolgokat.

Az étkezést is legalább olyan jól meg kell tervezni mint az üzleti stratégiát; az utóbbi az Ön dolga, viszont az előbbit bízza ránk, íme:

Csökkentsd a terheket!

Ha a főnököd egyre több terhet rak a válladra – a nyomásról nem is beszélve – annál inkább hajlamos leszel szemetet enni. Inkább átugrasz egy tartalmas reggelit, hogy korábban érj be az irodába, és tömöd magadba egész nap a cukrot, a koffeint, és mindenféle nasit valamint take-away kaját, hogy átvészeld a napot; és estére annyira elfáradsz, hogy már nincs erőd másnapra főzni.

Próbáld átgondolni, hogy mi az amit át tudsz helyezni, vagy át tudsz szervezni, hogy rendesen tudj enni, ha viszont egyáltalán nem akar ez sikerülni, akkor segítünk néhány tanáccsal!



Az egészség kincs

Védd magad a sütiktől, kekszektől és a csoki autómatától! Helyette töltsd fel az íróasztalod mindenféle egészséges nasival!

Helyezz el különböző gyümölcsöket egy szép tálba, töltsd fel a kekszes dobozt puffasztott rízs falatkákkal, magokkal, és aszalt finomságokkal! Olyan egészséges finomságokat válogass össze, hogy öröm legyen enni, és ne büntetés!

Tervezd meg az ebédet

Nem kezdesz bele új projektbe úgy, hogy ne lenne az tökéletesen megszervezve. Akkor az egészségedre miért nem figyelsz ennyire? Tervezd meg előre, hogy mit fogsz enni, és pakold be gusztán egy új ebédes dobozba. A legjobb módja, hogy másnap rendesen étkezz, ha ezt előtte való nap el tudod készíteni. HA a vacsorát készíted, gondolj a másnapra. Készíts többet és rakd el. Hidd el jobban jársz, mintha kimész kínait enni, vagy hamburgert! Főleg, ha eleve olyan vacsit készítesz, amiből csak egy zacskóval több rízst kell főznöd, vagy kicsivel több csirkét és zöldséget kell serpenyőbe szeletelned!

Igyál eleget!

Sokan keverik a szomjuságot az éhségérzettel, és valóban megtéveszthet, ha nem iszol eleget! Legyen mindig egy üveg ásványvíz az asztalodon és igyál bele gyakran! Ha úgy érzed nassolnál valamit, igyál még többet és várj 20 percet! Ha még mindig kívánod, akkor csapj le valamelyik egészséges finomságra az asztalodról! A Világ a kávéról, teáról, csokiról és cukorról szól. Egész nap zsíros tejet és cukrot eszik, iszik mindenki. Te válaszd inkább az ásványvizet, a zöld vagy fehérteát!

Vigyázz a munka után is!

Sokszor nem az a gond amit a munkahelyeden iszol meg, hanem amit utána. Az alkoholos italok tele vannak kalóriával, és általában ekkor jön elő, hogy az ivászatot egy olyan vacsora követi, aminél teljesen elfelejted, hogy egész nap egészségesen étkeztél. Tartsuk magunkat a csak-egy-ital szabályhoz, és kerüljük a sört és az édes koktélokat, válasszunk helyette csak egy felest vagy egy sima tonikot!

Az új tervednek köszönhetően egészségesen fogsz étkezni az irodában is és az étkezésedet legalább annyira meg tudod tervezni mintha csak egy professzionális munkahelyi prokekt lenne. Az erőfeszítéseid pedig hamarabb megmutatkoznak mint gondolnád!

Category Tags