Fancy skipping your workout? Here’s 7 motivators to keep you on track and in the gym

KIHAGYNÁL PÁR EDZÉST? ITT VAN 7 OK ARRA, HOGY MOZGÁSBAN MARADJ!

Elvesztetted a motivációdat? Nem jársz már edzeni? Egy hosszú, fárasztó vagy éppen esős nap nagyon könnyen kettévághatja a terveidet, és a konditerem helyett otthon találod magad a fotelben egy pohárka borral a kedvenc filmedet bámulva…

Mi inkább mutatunk egy pár érvet, hogy miért inkább hozzánk gyere edzeni az otthoni tespedés helyett!

1. Egy rúgásnyi endorfin: Az egyik legjobb ok az edzésre. A mozgás endorfint – boldogsághormont – termel. Ha jól kimozgod magad, az endorfin az elönti a szervezeted, mely egy az agyunk általi reakció a mozgás miatti nehézségek leküzdésére. Ha egy jót edzel, befekszel a jacuzziba, vagy a gőzbe, veszel egy frissítő zuhanyt – máris szinte felhőkön járva hagyod el klubunkat!

2. Maradj mozgásban! Ha csak egy hétre leállsz az edzéssel, a szervezeted ezt rögtön azzal reagálja le, hogy legalább az 50%-át elveszted annak, amit addig kemény munkával összeszedtél. Ez a kegyetlen láncreakció arra késztet, hogy ne is folytasd, hiszen látod, hogy nincs eredménye annak, amit csináltál, pedig csak azért történt, mert nem jártál rendszeresen edzeni!

3. Fókuszálj a céljaidra! Izmosodnál? Súlyt vesztenél? Miért baj az, ha erre egy post-it-tel emlékeztetnéd magadat otthon a tükrön vagy a hűtődön? Emlékeztesd magad arra is, hogy mi az a súly amitől már megváltál és akkor várhatóan nem egy édességet veszel ki belőle – de legjobb ha nem is teszel bele!

Winter Workout Motivation Posting

4. Arra gondolj, hogy mi lesz a jutalmad majd az edzés után! Elképzelted már milyen egy eukaliptusz illatú forró szauna vagy gőz egy kemény torna után? Esetleg kimelegedtél és lehűtenéd magad a medencénkben? Megteheted! Kemény edzés után arra is hagyj időt, hogy kényeztesd magad!

5. Az egyik legjobb dopping: a ZENE! Vigyél magaddal egy zenelejátszót és töltsd fel otthon azokkal a zenékkel, amik téged az edzés közben a legjobban motiválnak! Legyen az bármilyen zene, ha közben keményen edzel, és a zene ritmusban, mozgásban tart, máris sokkal hatékonyabb leszel!

6. Erősödj csapatban! Csoportos óráinkon a többiekkel együtt tornázhatsz, ha másért nem is, de csak azért, hogy a többieknek megmutasd milyen kitartó vagy! Légy kemény, csináld meg az összes gyakorlatot bármennyire is fáj! Mutasd meg! Te legyél az első, vagy te dőlj ki utoljára! Ugye milyen jó érzés, ha a többiek előtt dicsér meg az edző?

NE MENJ HAZA! Amint hazaérsz, vár az otthon melege, illata, és a tegnapi szülinapi csoki tortából is maradt még egy szelet, amit a kényelmes kanapén a kedvenc műsorodat nézve el is tudsz fogyasztani… NA NE! Ne menj még haza! Menj egyenesen munkából edzeni! Sokkal hatékonyabb és egyszerűbb, mint hazaérve az otthon melegéből újra kitörni!

Category Tags